«به نام آفریننده»
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
sms: +98 30005377777753
سایت جدید

تنظیم زبان برای نرم افزارهای گروه ثانیه در ویندوز XP

  
برای استفاده از برخی نرم افزارهای گروه ثانیه باید زبان منطقه ای ویندوز و زبان سازگار با فایل‌های non-unicode هر دو فارسی و با اعداد متن سازگار باشد. این کار بسیار ساده است و بیشتر کاربران با آن آشنا هستند.
  
برای این منظور و در WINDOWS XP مراحل زیر را دنبال کنید:

1) از منوی Start پنجره Control Panel را گشوده و از آن جا (مطابق شکل زیر) Regional and Language Options را فراخوانی کنید.
تغییر زبان ویندوز برای نرم افزارهای گروه ثانیه
2) بعد از گشوده شدن پنجره Regional and Language Options وارد قسمت Languages شده و چک باکس ... Install files for complex script را تیک بزنید.
(در ابتدا این چک باکس فعال است)
3) سی دی ویندوز را داخل سی دی رام گذاشته و بر روی دکمه Apply کلیک کنید. ویندوز پس از انجام عملیات لازم به شما اعلام می کند که لازم است Restart کنید. این کار را انجام دهید.
تغییر زبان ویندوز برای نرم افزارهای گروه ثانیه
4) بعد از بالا آمدن مجدد ویندوز گام (1) را تکرار کرده و این بار وارد Advanced شده و زبان non-Unicode را فارسی کنید. دکمه Apply را فشرده و اگر لازم بود مثل گام قبل ویندوز را Restart کرده و دوباره گام (1) را تکرار کنید.
تغییر زبان ویندوز برای نرم افزارهای گروه ثانیه
5) این بار در قسمت Regional Options زبان منطقه ای سیستم را فارسی انتخاب کرده و بر روی Customize کلیک کنید.
تغییر زبان ویندوز برای نرم افزارهای گروه ثانیه
6) پس از گشوده شدن پنجره Customize Regional Options از Digit subsitution گزینه Context را انتخاب و بر روی دکمه OK کلیک کنید.
تغییر زبان ویندوز برای نرم افزارهای گروه ثانیه
7) تمام پنجره‌هايي را که باز کرده‌ايد OK و اگر نياز است سيستم را Restart کنيد.
8) کار با موفقيت به پايان رسيده؛ اکنون زبان منطقه اي ويندوز و زبان سازگار با فايل‌هاي non-unicode هر دو به فارسي و با اعداد متن سازگار تغيير کرده است.
  
 
نرم افزارهای عمرانی گروه ثانیه دارای تأییدیه فنی از دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور با شماره شناسایی 206123 و گواهی ثبت از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره شناسنامه 058179-01017-8 بوده و مشمول قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه ای می باشند.
 خاطرتان
همیشه آسوده است!

گروه ثانیه نرم افزارهای خود را پشتیبانی می کند مطمئن
تصمیم می گیرید!