«به نام آفریننده»
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
sms: +98 30005377777753
سایت جدید

مقررات و شرایط استفاده از بخش آگهی های رایگان

به بخش آگهی های سایت گروه ثانیه خوش آمدید.
لطفاً پیش از درج آگهی رایگان به نکات زیر توجه فرمایید:
- این ضوابط بنا به شرایط ممکن است تغییر کند و این تغییرات صرفاً در همین صفحه اعمال خواهد شد.
- موضوع آگهی ها فقط مهندسی عمران و رشته ها و موضوعات مرتبط است.
- هر شخص صرفاً مجاز به درج آگهی خود می باشد. درج آگهی برای غیر به هر شکل و با دلایل حتی به ظاهر موجه قابل پذیرش نیست.
- به هنگام انتخاب عناوین، عبارات، عکس و ... شأن سایت را در نظر بگیرید.
- آگهی شما پس از بررسی در سایت منتشر می شود.
- یادآوری می نماید این سایت ثبت قانونی شده و دارنده نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تحت قوانین جاری کشور فعالیت می کند. حق پیگیرد قضایی سوء استفاده کنندگان از بخش آگهی ها برای گروه مهندسان عمران و کامپیوتر ثانیه محفوظ است.
- فعلاً برای انواع آگهی ها وجهی دریافت نمی شود و کلیه آگهی ها به صورت رایگان منتشر می شوند.
- ما تعهدی به حفظ آگهی شما نداریم. در واقع به دلیل رایگان بودن هر زمان که اقتضا کند آگهی یا آگهی های شما بدون اطلاع حذف می شوند.
- تعداد آگهی ها برای هر کاربر نامحدود است. اما باید در مورد یکی از موضوعات بخش آگهی ها و غیر تکراری باشد. ضمناً آگهی های کاربر نباید پشت سر هم بوده و لازم است بین آگهی ها حداقل 4 آگهی از دیگران درج شود.
- آگهی هایی که از نظر موضوع نامرتبط و یا از نظر محتوا مشکوک یا جعلی تشخیص داده شوند، بلافاصله حذف می گردند.
- به شما اجازه حذف یا ویرایش آگهی به صورت مستقیم داده نمی شود؛ اما اگر در این خصوص ضرورتی پیش آمد می توانید با ما تماس بگیرید.

 تذکرات کاربردی:
- حتماً از عکس استفاده کنید.
تجربه های قبلی ثابت کرده آگهی های بدون عکس کمتر مورد توجه قرار  می گیرند. توصیه می کنیم اگر آگهی در مورد خود شماست (مثل فهرست متخصصان یا تدریس خصوصی) یک عکس ترجیحاً اداری از خود ضمیمه کنید. اگر آگهی مربوط به شرکت است از آرم و یا تصویری از ساختمان شرکت بهره بگیرید. برای محصولات و ماشین آلات تصویری از خود محصول بهترین است.اگر به هردلیلی نمی توانید به این شیوه عمل کنید یک عکس یا تصویر گرافیکی مربوط به آگهی آخرین راه چاره است.
- از درج عبارات کلی بپرهیزید.
جستجوگران در نگاه اول تصمیم می گیرند. عباراتی مثل «معرفی» یا «همکاری» و نظایر آن نظر کسی را جلب نمی کند. شما در عرصه رقابت باید «جذاب ترین» و «واقعی ترین» عبارات را به کار ببرید.
- خود را هر چه می توانید بیشتر معرفی کنید.
دنیای اینترنت در حال حاضر «بی در و پیکر» و آمیخته ای از انبوه مطالب واقعی و غیر واقعی است که بسیاری افراد حوصله تحقیق در این خصوص را ندارند. شما هر چه بیشتر و بهتر خود را معرفی کنید، بیننده به آگهی شما اعتماد بیشتری پیدا می کند. برای آگهی های «سر هم بندی شده»  بسیاری افراد حتی زحمت یک تماس را نیز به خود نمی دهند.
 

درج یک دیدگاه جدید در این زمینه ...

نظرات شما بزرگواران در سایت قدیم منتشر نمی شود. لطفاً به سایت جدید مراجعه فرمایید.

نرم افزارهای عمرانی گروه ثانیه دارای تأییدیه فنی از دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور با شماره شناسایی 206123 و گواهی ثبت از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره شناسنامه 058179-01017-8 بوده و مشمول قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه ای می باشند.
 خاطرتان
همیشه آسوده است!

گروه ثانیه نرم افزارهای خود را پشتیبانی می کند مطمئن
تصمیم می گیرید!