«به نام آفریننده»
يكشنبه, 03 بهمن 1395
sms: +98 30005377777753
شما اینجا هستید: صفحه اول پشتیبانی و ارتباط پرسش های متداول پرسش هایی پیرامون نحوه خرید اینترنتی

پرسش هایی پیرامون نحوه خرید اینترنتی

* برای انجام خرید اینترنتی چه چیزهایی لازم است؟
شما برای انجام خرید اینترنتی باید یک کارت متصل به شبکه شتاب و اطلاعات زیر را درا ختیار داشته باشید:

1) رمز دوم کارت (رمز اینترنتی)
2) cvv2 که یک شماره سه و یا چهار رقمی است و روی کارت یا پشت آن حک شده است.
3) تاریخ انقضای کارت که رو و یا پشت آن حک شده است.
* کارمزد خرید اینترنتی چقدر است؟
انجام خرید از درگاه های اینترنتی فاقد هزینه کارمزد و کاملاً رایگان است. اما انتقال وجه از حسابی به حساب دیگر مستلزم پرداخت کامزد اندکی به بانک مبدأ است.
* رمز دوم کارت را چگونه می توان به دست آورد؟
برای تعیین و یا تغییر رمز دوم کارت دو راه وجود دارد:

1) کارت خود را داخل دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت قرار داده و رمز را تعیین نموده و یا تغییر دهید.
2) در صورتی که امکان استفاده از خدمات اینترنتی حساب شما مقدور است، با مراجعه به سایت بانک صادر کننده کارت و ورود به حساب کاربری خود می توانید رمز دوم را تعیین نوده و یا تغییر دهید.
* برای من خرید اینترنتی مقدور نیست. آیا روش دیگری برای پرداخت و خرید وجود دارد؟
شماره حساب های ما از طریق منوی بالای سایت > پشتیبانی و ارتباط > شماره حساب های گروه ثانیه ارائه شده است. شما با فیش نقدی، موبایل بانک، اینترنت بانک، خودپرداز و ... می توانید به حساب ما وجه واریز کنید.
پس از واریز وجه فرم درخواست مربوط به خرید خود را برای ما تکمیل و ارسال نمایید.
* سامانه پرداخت آنلاین گروه ثانیه به درگاه کدام بانک متصل است؟
سامانه پرداخت آنلاین گروه ثانیه به طور اختصاصی به درگاه پرداخت بانک ملت متصل است. این خدمات از طریق شرکت به پرداخت ملت و شاپرک صورت می گیرد.
* شاپرک چیست؟
شاپرک مخفف شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت است. در واقع تمام شرکت های خدمات الکترونیک بانک ها در تابعیت شاپرک هستند.
شاپرک در دی ماه سال 1390 با مشارکت بانک های کشور تاسیس گردید. از مهم ترین وظایف این شرکت، نظارت دقیق و همه جانبه بر عملیات پرداخت الکترونیک و حصول اطمینان از رعایت استانداردها و ضوابط و همچنین افزایش سطح امنیت نظام پرداخت در کشور است.
* شرکت به پرداخت ملت چه ربطی به بانک ملت دارد؟
شرکت به پرداخت ملت زیر مجموعه ای از بانک ملت و تنها ارائه دهنده خدمات الکترونیک بانک ملت به پایانه های فرشگاهی و اینترنتی است.
* چگونه از انجام شدن پرداخت اینترنتی اطمینان حاصل کنم؟
در صورتی که خرید شما با موفقت انجام شود، پس از بازگشت از درگاه پرداخت اینترنتی به سامانه پرداخت آنلاین گروه ثانیه شماره فاکتور و شماره تراکنش به شما اعلام می شود.
همزمان این اطلاعات به شماره همراه و فاکتور کامل به ایمیل شما ارسال می شود.
* چرا پس از انجام خرید فاکتور فروش به ایمیل من ارسال نشده است؟
1) ممکن است ایمیل خود را اشتباه وارد کرده باشید.
2) ممکن است فرآیند پرداخت اینترنتی انجام نشده باشد. در صورتی که از انجام پرداخت و وارد کردن صحیح ایمیل اطمینان دارید، موضوع را پیگیری نمایید.
* چرا اطلاعات پرداخت به صورت پیامک برای من ارسال نشده است؟
ابتدا ایمیل خود را و فاکتور فروش ارسالی را بررسی نمایید. در فاکتور شماره همراه شما درج شده است. اگر این شماره صحیح است، علت عدم دریافت پیامک به یکی از دلایل زیر است:

1) اختلال سراسری در خطوط تلفن همراه وجود داشته و پیامک ها با تأخیر می رسند.
2) شما پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اید. بنابراین از سامانه هایی که با شماره هایی نظیر 1000 و 2000 و 3000 و 5000 و نظایر آن شروع می شوند، پیامک دریافت نمی کنید.
* من به اشتباه به حساب شما وجه واریز کرده ام. چگونه می توانم آن را دریافت کنم؟
در اسرع وقت اطلاعات دقیق پرداخت خود را از طریق منوی بالای سایت > پشتیبانی و ارتباط > تماس با ما با ذکر دقیق موضوع اطلاع دهید.
 

درج یک دیدگاه جدید در این زمینه ...

لطفاً از قلم فارسی استفاده نموده و به منظور درج آگهی رایگان به بخش «آگهی های عمرانی» مراجعه فرمایید. خواهشمندیم از درج یادداشت تقاضای کار و یا تبلیغ محصولات، مشاغل، خدمات، شرکت ها و ... خودداری کنید.


شما اینجا هستید: صفحه اول پشتیبانی و ارتباط پرسش های متداول پرسش هایی پیرامون نحوه خرید اینترنتی