«به نام آفریننده»
چهارشنبه, 02 خرداد 1397
sms: +98 30005377777753
شما اینجا هستید: صفحه اول پشتیبانی و ارتباط پرسش های متداول پرسش هایی پیرامون نحوه فعال سازی نرم افزارها

پرسش هایی پیرامون نحوه فعال سازی نرم افزارها

* چگونه می توان قبل از خرید با قابلیت های نرم افزارها آشنا شد؟
تمام نرم افزارهای گروه ثانیه دارای راهنمای مصور آنلاین هستند. شما با مراجعه به راهنمای آنلاین نرم افزار مورد نظر خود به طور کامل با قابلیت های آن آشنا می شوید.
برای دسترسی به این راهنما از منوی بالای سایت > نرم افزارهای ما > راهنمای آنلاین نرم افزارها > بخش مورد نظر خود را ملاحظه کنید.
* نرم افزار را از کجا باید دانلود کرد و هزینه آن چقدر است؟
تمام نرم افزارها به طور مستقیم از منوی بالای سایت > مرکز دانلود ثانیه  قابل دریافت اند.
دانلود نرم افزارها رایگان است. اما برای انجام فعال سازی خرید لازم است.
* قیمت نرم افزارها چقدر است؟
از منوی بالای سایت > نرم افزارهای ما > قیمت را ببینید.
* برای من امکان دانلود نرم افزارها وجود ندارد. آیا امکان ارسال پستی محصولات وجود دارد؟
بله. شما می توانید با مراجعه به منوی بالای سایت > مرکز دانلود ثانیه > درخواست ارسال پستی به جای دانلود و پرداخت هزینه مربوط لوح فشرده نرم افزار مورد نظر خود را از طریق پست پیشتاز دریافت نمایید.
دریافت پستی لوح فشرده به معنی خرید نیست و برای انجام فعال سازی نرم افزار باید هزینه مربوط به صورت جداگانه پرداخت گردد.
البته برای تمام نرم افزارها در نهایت برای فعال سازی باید به اینترنت متصل باشید تا نرم افزار فایل های ضروری را از سرور دریافت کند.
* چرا نرم افزار بر روی رایانه من دانلود نمی شود؟
معمولاً توقف دانلود به یکی از دلایل زیر رخ می دهد؟

1) ارتباط شما با اینترنت دچار قطع و وصل متناوب است. با هر بار قطع و وصل باید دانلود از ابتدا شروع شود.
2) مرورگر شما اجازه دریافت فایل از وب سایت گروه ثانیه را نمی دهد. برای رفع این مشکل باید این ممنوعیت را از طریق خود مرورگر رفع نمایید.
3) یک سیستم امنیتی مانند فایروال یا نظایر آن مانع دریافت فایل بر روی رایانه می شود. باید از طریق خود نرم افزار امنیتی این محدودیت رفع شود.

اگر هیچ یک از موارد بالا علت عدم دانلود نرم افزار نیست موضوع را از طریق منوی بالای سایت > مرکز دانلود ثانیه > گزارش اشکال در مرکز دانلود برای ما ارسال نمایید.
* چرا نرم افزار بر روی رایانه من نصب نمی شود؟
با پیام لاتین علت توقف نصب به کاربر اعلام می شود. این پیام معمولاً به یکی از دلایل زیر نمایش داده می شود. اگر مفهوم پیام برای شما روشن نیست، این موارد را بررسی نمایید:

1) ممکن است کاربر اجازه نصب نرم افزار را نداشته باشد.
2) ممکن است درایو انتخابی به اندازه کافی فضای خالی نداشته باشد.
4) ممکن است پیش نیاز نصب نرم افزار (دات نت فریم ورک) نصب نباشد.

اگر هیچ یک از موارد بالا علت بروز مشکل در نصب نیست و یا به هر دلیلی دچار مشکل هستید، یک عکس از پیغام خطای نصب تهیه کرده و از طریق منوی بالای سایت > پشتیبانی و ارتباط > پشتیبانی نرم افزارهای گروه با درج توضیح کافی برای ما ارسال کنید.
* آیا رایانه ای که نرم افزار بر روی آن نصب است، باید به اینترنت متصل باشد؟
نرم افزارها برای فعال سازی به اینترنت نیاز دارند. پس از فعال سازی کامل، اتصال به اینترنت اجباری نیست. اما برای پشتیبانی مطلوب تر توصیه می شود.
* منظور از فعال سازی چیست؟
فعال سازی یک فرآیند بسیار ساده است. نرم افزارهای گروه ثانیه پس از نصب به طور کامل اجرا نمی شوند و برای اجرای کامل لازم است فعال سازی صورت پذیرد. فعال سازی با وارد کردن رمز فعال سازی انجام می شود.
* تفاوت خرید نرم افزار با فعال سازی آن در چیست؟
تفاوتی ندارند.
* مراحل فعال سازی چیست؟
1) راه انداز نرم افزار مورد نظر را دانلود و بر روی رایانه مناسب و ترجیحاً درایوی غیر از درایو سیستم عامل نصب کنید.
2) نرم افزار را اجرا نمایید. بر روی دکمه ارسال درخواست فعال سازی کلیک کنید تا صفحه ارسال درخواست داخل خود نرم افزار باز شود.
3) از سامانه پرداخت آنلاین گروه ثانیه هزینه فعال سازی (خرید) نرم افزار را پرداخت نمایید.
4) درخواست فعال سازی را از طریق خود نرم افزار تکمیل کرده و از همان طریق برای ما ارسال نمایید.
5) اندکی صبر نموده و سپس بر روی دکمه انجام فعال سازی کلیک کنید.
6) نرم افزار از شما رمز فعال سازی درخواست می کند. رمز را وارد کنید. رمز فعال سازی از طریق ایمیل برای شما ارسال شده است.
7) نرم افزار به صورت خودکار فایل های ضروری را از سرور دریافت خواهد کرد و سپس به صورت خودکار اجرا خواهد شد.
9) پس از اولین اجرای موفق نرم افزار اصلی، ثبت فعال سازی موفق صورت خواهد گرفت.
10) پایان فرآیند به کاربر اعلام می گردد.
* نرم افزارها بر روی چه ویندوزهایی قابل نصب هستند؟
نرم افزارهای گروه ثانیه با ویندوز XP و 7  و 8  و 8.1  و 10 سازگارند.
* نرم افزار بر روی رایانه نصب شده، اما چرا اجرا نمی شود؟
معمولاً این مشکل به یکی از دلایل زیر رخ می دهد:

1) سیستم عامل شما بسیار قدیمی است و رجیستری آن به شدت آسیب دیده است.

2) رایانه شما به بدافزار آلوده است.
برای حل این مشکل بهتر است از رایانه دیگری که شرایط مناسبی دارد استفاده کنید. البته تغییر ویندوز و رعایت سلامتی سیستم عامل جدید نیز مشکل رایانه معیوب را نیز حل خواهد نمود.

3) ممکن است نرم افزار از شما بخواهد که پیغام خطایی را برای ما مخابره کند. لطفاً با اتصال به اینترنت این امکان را فراهم سازید.
در صورتی که امکان برقرای ارتباط با اینترنت وجود ندارد، پیغام خطا به حافظه کپی می شود. این پیام را از طریق منوی بالای سایت > پشتیبانی و ارتباط > پشتیبانی نرم افزارهای گروه برای ما ارسال کنید.

4) در ویندوزهای 8 و 8.1 و 10 باید دات نت فریم ورک 3.5 روی ویندوز نصب باشد. این بسته پیش نیاز روی دی وی دی های ویندوز وجود دارد. البته آن را از اینترنت نیز می توان دریافت کرد.
* برای فعال سازی نرم افزار بر روی چند رایانه چه باید کرد؟
نرم افزارها برای استفاده بر روی یک رایانه فروخته می شوند. برای فعال سازی یک نرم افزار بر روی رایانه های مختلف باید به همان تعداد خرید انجام شود.
البته چند خرید هم زمان دارای تخفیفی است که در جدول مربوط در منوی بالای سایت > پشتیبانی و ارتباط > تخفیف توضیح داده شده است.
* فعال سازی در چه ساعاتی انجام می شود؟
فعال سازی در تمام ساعات شبانه روز انجام می شود.
* چقدر طول می کشد تا رمز فعال سازی به دست من برسد؟
اگر از سامانه پرداخت آنلاین خرید کرده باشید، رمز فعال سازی بلافاصله ارسال می شود.
* چرا پس از انجام موفق پرداخت اینترنتی رمز فعال سازی برای من ارسال نشده است؟
1) ممکن است درخواست فعال سازی را به درستی تکمیل و ارسال نکرده باشید.
2) ممکن است ایمیل خود را اشتباه وارد کرده باشید.

در غیر این صورت موضوع را به صورت تلفنی پیگیری نمایید.
* فعال سازی با موفقیت انجام شده؛ پس چرا برخی از کاربران قادر به استفاده از نرم افزار نیستند؟
ممکن است کاربران دارای محدودیت دسترسی به سیستم قادر به بهره برداری مطلوب از نرم افزار فعال شده نباشند. برای رفع این مشکل دو راه وجود دارد:

1) سطح دسسترسی کاربر را افزایش دهید. (کاربر را به admin تبدیل کنید)
2) دسترسی کاربر را به مسیر نصب و مسیر اطلاعات نرم افزار در حالت حداکثر قرار دهید.
* با یک رمزفعال سازی چند نرم افزار را می توان فعال کرد؟
رمز فعال سازی مخصوص نرم افزار خریداری شده و مخصوص رایانه ای است که از آن درخواست فعال سازی ارسال شده است.
* بعد از مدتی استفاده از نرم افزار چگونه می توان آن را به رایانه دیگری منتقل کرد؟
چنین امکانی وجود ندارد. حتی در صورت سرقت، مفقودی، آتش سوزی و ... .
* اگر به دلیل تعویض ویندوز یا دلیل دیگری نرم افزار از کار بیفتد، آیا باید دوباره خرید انجام داد؟
 نرم افزار دارای محدودیت زمان بهره برداری نیست. اما تا یک سال پس از فروش اگر به هر دلیلی از کار بیفتد، فقط بر روی همان رایانه به صورت رایگان مجدداً توسط گروه ثانیه فعال می شود. البته در طول مدت یاد شده درخواست های مکرر فعال سازی مجدد به صورت رایگان قابل رسیدگی نیست.
* نحوه به روزرسانی نرم افزارها چگونه است؟
گروه ثانیه در حین فروش در خصوص به روزرسانی یا به هنگام سازی رایگان و یا غیررایگان نرم افزار تعهدی به مشتری ندارد.
* آیا نرم افزارها پس از فروش پشتیبانی می شوند؟
بله. گروه ثانیه نرم افزارها را پشتیبانی می کند. البته پشتیبانی نرم افزارها پس از یک سال از تاریخ فعال سازی صرفاً در حد مقدورات خواهد بود.
* چه تضمینی وجود دارد که پس از پرداخت پول، نرم افزار فعال شود؟
بسیار به ندرت ممکن است فعال سازی به یکی از دلایل زیر موفقیت آمیز نباشد:

1) نقص سخت افزاری و یا نرم افزاری در سیستم کاربر
2) ناآشنایی و به تبع آن ناتوانی کاربر در انجام فعال سازی علی رغم سادگی آن
3) بروز اختلال در سامانه های گروه ثانیه

چنانچه به دلایل فوق یا هر دلیل دیگری امکان انجام فعال سازی وجود نداشته باشد، کاربر می تواند ریانه خود را تغییر داده و با کمک گروه ثانیه مشکل را برطرف نماید. اما در صورت نارضایتی حتی اگر کاربر پس از خرید متوجه اشکال شده باشد، می تواند پس از هماهنگی وجه پرداخت شده را پس بگیرد.
 

درج یک دیدگاه جدید در این زمینه ...

لطفاً از قلم فارسی استفاده نموده و به منظور درج آگهی رایگان به بخش «آگهی های عمرانی» مراجعه فرمایید. خواهشمندیم از درج یادداشت تقاضای کار و یا تبلیغ محصولات، مشاغل، خدمات، شرکت ها و ... خودداری کنید.


شما اینجا هستید: صفحه اول پشتیبانی و ارتباط پرسش های متداول پرسش هایی پیرامون نحوه فعال سازی نرم افزارها