«به نام آفریننده»
پنجشنبه, 26 مرداد 1396
sms: +98 30005377777753
شما اینجا هستید: صفحه اول پشتیبانی و ارتباط پرسش های متداول پرسش هایی پیرامون نحوه فعال سازی نرم افزارها

پرسش هایی پیرامون نحوه فعال سازی نرم افزارها

* چگونه می توان قبل از خرید با قابلیت های نرم افزارها آشنا شد؟
تمام نرم افزارهای گروه ثانیه دارای راهنمای مصور آنلاین هستند. شما با مراجعه به راهنمای آنلاین نرم افزار مورد نظر خود به طور کامل با قابلیت های آن آشنا می شوید.
برای دسترسی به این راهنما از منوی بالای سایت > نرم افزارهای ما > راهنمای آنلاین نرم افزارها > بخش مورد نظر خود را ملاحظه کنید.
* نرم افزار را از کجا باید دانلود کرد و هزینه آن چقدر است؟
تمام نرم افزارها به طور مستقیم از منوی بالای سایت > مرکز دانلود ثانیه > نرم افزارهای محصول گروه ثانیه قابل دریافت اند.
دانلود نرم افزارها رایگان است. اما برای انجام فعال سازی خرید لازم است.
* برای من امکان دانلود نرم افزارها وجود ندارد. آیا امکان ارسال پستی محصولات وجود دارد؟
بله. شما می توانید با مراجعه به منوی بالای سایت > مرکز دانلود ثانیه > درخواست ارسال پستی به جای دانلود و پرداخت هزینه مربوط لوح فشرده نرم افزار مورد نظر خود را از طریق پست پیشتاز دریافت نمایید.
دریافت پستی لوح فشرده به معنی خرید نیست و برای انجام فعال سازی نرم افزار باید هزینه مربوط به صورت جداگانه پرداخت گردد.
البته برای نرم افزار پیمانکاران 95 چنین امکانی وجود ندارد. (در نهایت برای فعال سازی باید به اینترنت متصل باشید تا نرم افزار فایل های ضروری را از سرور دریافت کند)
* چرا نرم افزار بر روی رایانه من دانلود نمی شود؟
معمولاً توقف دانلود به یکی از دلایل زیر رخ می دهد؟

1) ارتباط شما با اینترنت دچار قطع و وصل متناوب است. با هر بار قطع و وصل باید دانلود از ابتدا شروع شود.
2) مرورگر شما اجازه دریافت فایل از وب سایت گروه ثانیه را نمی دهد. برای رفع این مشکل باید این ممنوعیت را از طریق خود مرورگر رفع نمایید.
3) یک سیستم امنیتی مانند فایروال یا نظایر آن مانع دریافت فایل بر روی رایانه می شود. باید از طریق خود نرم افزار امنیتی این محدودیت رفع شود.

اگر هیچ یک از موارد بالا علت عدم دانلود نرم افزار نیست موضوع را از طریق منوی بالای سایت > مرکز دانلود ثانیه > گزارش اشکال در مرکز دانلود برای ما ارسال نمایید.
* چرا نرم افزار بر روی رایانه من نصب نمی شود؟
با پیام لاتین علت توقف نصب به کاربر اعلام می شود. این پیام معمولاً به یکی از دلایل زیر نمایش داده می شود. اگر مفهوم پیام برای شما روشن نیست، این موارد را بررسی نمایید:

1) ممکن است کاربر اجازه نصب نرم افزار را نداشته باشد.
2) ممکن است مسیر انتخاب شده برای نصب و یا مسیر دانلود نرم افزار، دارای کاراکترهای فارسی باشد.
3) ممکن است درایو انتخابی به اندازه کافی فضای خالی نداشته باشد.
4) در ویندوزهای XP قدیمی ممکن است پیش نیاز نصب نرم افزار (دات نت فریم ورک) نصب نشده باشد. نحوه نصب پیش نیاز در راهنمای آنلاین نرم افزارها توضیح داده شده است.

اگر هیچ یک از موارد بالا علت بروز مشکل در نصب نیست و یا به هر دلیلی دچار مشکل هستید، یک عکس از پیغام خطای نصب تهیه کرده و از طریق منوی بالای سایت > پشتیبانی و ارتباط > پشتیبانی نرم افزارهای گروه با درج توضیح کافی برای ما ارسال کنید.
* آیا رایانه ای که نرم افزار بر روی آن نصب است، باید به اینترنت متصل باشد؟
نسخه سال 95 نرم افزار پیمانکاران برای فعال سازی به اینترنت نیاز دارد. در مورد سایر نرم افزارها اتصال به اینترنت اجباری نیست. اما برای پشتیبانی مطلوب تر توصیه می شود.
* منظور از فعال سازی چیست؟
فعال سازی یک فرآیند بسیار ساده است. نرم افزارهای گروه ثانیه پس از نصب به طور کامل اجرا نمی شوند و برای اجرای کامل لازم است فعال سازی صورت پذیرد. فعال سازی با وارد کردن رمز فعال سازی انجام می شود.
نرم افزار پیمانکاران این کار را به صورت خودکار انجام می دهد.
* تفاوت خرید نرم افزار با فعال سازی آن در چیست؟
تفاوتی ندارند.
* مراحل فعال سازی چیست؟
1) نرم افزار مورد نظر را دانلود و بر روی رایانه مناسب و ترجیحاً درایوی غیر از درایو سیستم عامل نصب کنید.

2) نرم افزار را اجرا نمایید. پنجره ای گشوده می شود که شماره ای تحت عنوان شماره شناسایی (ID number) ارائه می کند. این شماره را به حافظه کپی کنید. به خاطر داشته باشید این شماره به حروف کوچک و بزرگ حساس است.
تذکر: نسخه سال 95 نرم افزار پیمانکاران شماره شناسایی (ID number) ارائه نمی کند.

3) از سامانه پرداخت آنلاین گروه ثانیه هزینه فعال سازی (خرید) نرم افزار را پرداخت نموده و از همان طریق شماره شناسایی را برای ما ارسال کنید.
اگر از سامانه پرداخت آنلاین استفاده نمی کنید و یا قبلاً بدون درج شماره شناسایی خرید آنلاین کرده اید، شماره شناسایی را از طریق منوی بالای سایت > پشتیبانی و ارتباط > درخواست فعال سازی نرم افزارها > فرم مربوط برای ما ارسال کنید.
تذکر: برای نسخه سال 95 نرم افزار پیمانکاران این مرحله شامل پرداخت وجه و ارسال درخواست فعال سازی از طریق خود نرم افزار است.

4) رمز فعال سازی از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.

5) نرم افزار را مجدداً اجرا نموده و رمز فعال سازی را عیناً در کادر مربوط وارد کنید. رمز فعال سازی به حروف بزرگ و کوچک حساس است.
* شماره شناسایی چیست و چگونه به دست می آید؟
شماره شناسایی (ID number) یک شماره در مبنای 16 است که به صورت ترکیبی از حروف و عدد ارائه می شود.
شماره شناسایی پس از نصب و اجرا توسط خود نرم افزار ارائه می شود.
نسخه سال 95 نرم افزار پیمانکاران شماره شناسایی (ID number) ارائه نمی کند. (برای فعال سازی نیازی به شماره شناسایی ندارد)
* چرا نرم افزار پیمانکاران 95 شماره شناسایی ارائه نمی کند؟
نسخه سال 95 نرم افزار پیمانکاران شماره شناسایی (ID number) ارائه نمی کند. برای فعال سازی نرم افزار نیازی به شماره شناسایی نیست.
* آیا با تغییر رایانه شماره شناسایی تغییر می کند؟
یک نرم افزار بر روی رایانه های مختلف شماره های مختلفی ارائه می کند. نرم افزارهای مختلف هم بر روی یک رایانه شماره های مختلفی ارائه می کنند.
* نرم افزار بر روی رایانه نصب شده، اما چرا اجرا نمی شود و شماره شناسایی را ارائه نمی کند؟
معمولاً این مشکل به یکی از دلایل زیر رخ می دهد:

1) سیستم عامل شما بسیار قدیمی است و رجیستری آن به شدت آسیب دیده است.

2) رایانه شما به بدافزار آلوده است.
برای حل این مشکل بهتر است از رایانه دیگری که شرایط مناسبی دارد استفاده کنید. البته تغییر ویندوز و رعایت سلامتی سیستم عامل جدید نیز مشکل رایانه معیوب را نیز حل خواهد نمود.

3) ممکن است نرم افزار از شما بخواهد که پیغام خطایی را برای ما مخابره کند. لطفاً با اتصال به اینترنت این امکان را فراهم سازید.
در صورتی که امکان برقرای ارتباط با اینترنت وجود ندارد، پیغام خطا به حافظه کپی می شود. این پیام را از طریق منوی بالای سایت > پشتیبانی و ارتباط > پشتیبانی نرم افزارهای گروه برای ما ارسال کنید.

4) در ویندوزهای 8 و 8.1 و 10 باید دات نت فریم ورک 3.5 روی ویندوز نصب باشد. این بسته پیش نیاز روی دی وی دی های ویندوز وجود دارد. البته آن را از اینترنت نیز می توان دریافت کرد.
* برای فعال سازی نرم افزار بر روی چند رایانه چه باید کرد؟
نرم افزارها برای استفاده بر روی یک رایانه فروخته می شوند. برای فعال سازی یک نرم افزار بر روی رایانه های مختلف باید به همان تعداد خرید انجام شود.
البته چند خرید هم زمان دارای تخفیفی است که در جدول مربوط در منوی بالای سایت > پشتیبانی و ارتباط > تخفیف توضیح داده شده است.
* فعال سازی در چه ساعاتی انجام می شود؟
فعال سازی در تمام ساعات شبانه روز انجام می شود.
* چقدر طول می کشد تا رمز فعال سازی به دست من برسد؟
اگر از سامانه پرداخت آنلاین خرید و شماره شناسایی را از همان طریق ارسال کرده باشید، رمز فعال سازی بلافاصله ارسال می شود.
* چرا پس از انجام موفق پرداخت اینترنتی رمز فعال سازی برای من ارسال نشده است؟
1) ممکن است شماره شناسایی نرم افزار را برای ما ارسال نکرده باشید.
2) ممکن است ایمیل خود را اشتباه وارد کرده باشید.

در غیر این صورت موضوع را به صورت تلفنی پیگیری نمایید.
* فعال سازی با موفقیت انجام شده؛ پس چرا برخی از کاربران قادر به استفاده از نرم افزار نیستند؟
ممکن است کاربران دارای محدودیت دسترسی به سیستم قادر به بهره برداری مطلوب از نرم افزار فعال شده نباشند. برای رفع این مشکل دو راه وجود دارد:

1) سطح دسسترسی کاربر را افزایش دهید. (کاربر را به admin تبدیل کنید)
2) دسترسی کاربر را به مسیر نصب و مسیر اطلاعات نرم افزار در حالت حداکثر قرار دهید.
 

درج یک دیدگاه جدید در این زمینه ...

لطفاً از قلم فارسی استفاده نموده و به منظور درج آگهی رایگان به بخش «آگهی های عمرانی» مراجعه فرمایید. خواهشمندیم از درج یادداشت تقاضای کار و یا تبلیغ محصولات، مشاغل، خدمات، شرکت ها و ... خودداری کنید.


شما اینجا هستید: صفحه اول پشتیبانی و ارتباط پرسش های متداول پرسش هایی پیرامون نحوه فعال سازی نرم افزارها